Search This Blog

Homestay @Villa Permai Taiping











Homestay @Villa Permai menyediakan rumah persinggahan,"Bertanggah, Bersanggah, Transit” untuk rombongan pengantin, peminangan, konvokesyen, kenduri dan juga pilihan ideal seisi keluarga untuk berehat sambil melawat sanak saudara. Kami mempunyai 4 buah bilik yang di lengkapi dengan perabot dan air-cond. Kemudahan yang di sediakan ialah TV, dapur masak, kelengkapan memasak dan hidangan makanan, mesin membasuh pakaian separa-otomatik, seterika, periuk nasi, cerek elektrik dll.

@Villa Permai  boleh menempatkan rombongan (4 keluarga) sehingga 15 orang dewasa atau kanak-kanak. Harga amat berpatutan.

@Villa Permai berdekatan dengan pekan Changkat Jering dan Bukit Gantang yang terkenal dengan buah durian tempatan dan Kuala Sepetang yang senonim dengan Mee Udang Port Weldnya.

Taiping Homestay @Villa Permai
Semi-D  : 1 Tingkat dengan 4 bilik tidur dan 3 bilik air.
Lokasi   : Taman Kuning Permai, Taiping.

- 2 km atau 5 minit ke Pusat Bandar Taiping (Antara Homestay yang paling hampir dengan Bandar Taiping)
- Berhampiran dengan MRSM Taiping, SERATAS, Zoo Taiping & Night Safari, Taman Tasik Taiping, Bukit Larut.
- Mudah ditemui melalui PLUS HIGHWAY (Tol Changkat Jering atau Tol Taiping Utara)



Untuk Muslim sahaja

Kadar Sewa : RM 280 Semalam 

(check in 2.00 pm, check out 12.00pm)

Jika Berminat, Sila Hubungi : 0133407576 - Jaja atau 0135307576 (En. Sazali - Penjaga Guest House) atau sms untuk pertanyaan.

* UNTUK MENJAGA KETENTERAMAN TAMAN PERUMAHAN INI, VILLA PERMAI TIDAK DAPAT MENERIMA PENGUNJUNG YANG MEMBAWA BAS, HARAP MAKLUM..

Sekiranya kelengkapan tidak seperti yang diiklankan, sila emailkan aduan anda ke slieza2711@gmail.com. Tindakan segera akan diambil untuk keselesaan pengunjung akan datang. - Pengurusan @VILLA PERMAI HomeStay & Guest House.